Bugün yorumlayacağım kitap:
KEMİKLER ŞEHRİ- CASSANDRA CLARE
Arka kapak yazısı:
On beş yaşındaki Clary Fray, New York'ta Pandemonium Kulüp'e doğru yola çıktığında bir cinayete tanıklık edeceği hiç aklına gelmezdi. Hele ki, bu cinayet daha önce hiç görmediği acayip silahlara sahip, tuhaf dövmeli üç genç tarafından işlenecegini hayatta düşünmezdi! Clary,polisi arayabileceğini biliyordu fakat ceset bir anda ortadan yok olunca, canileri Clary'den başka kimse görmediği için durumu açıklamak pek kolay olmayacaktı.
Clary'nin onları görebilmesine çok şaşıran katiller kendilerini Gölge Avcıları olarak tanıtacaktı. Yani,dünyayı şeytanlardan arındırmaya ant içmiş bir gizli kabile!
YORUMUM;
Bu kitabı aldığım an başladım. Gerçekten çok güzel bir kitap. Anlatımı enfes. Her bakımdan çok güzel. Konu harika. Ama bazı yerlerde beni sıktı. Sıkmasının nedeni; kitabın tek taraflı yazılmamış olması. 5 ana karakter var ve bunlar bazen tek kişi olarak bazen iki üç kişi olarak göreve çıkıyor ve bu olaylar aynı anda oluyor. Biri bir şey yaparken diğeri başka bir şey yapıyor. Bazen bu kafa karıştırıcı oluyor. Ama benim bazı kısımlar hariç pek kafam karışmadı. Hatta kafa karışıklığı hoşuma gitti. Böylece olayları yaşıyormuş gibi hissettim. Çok güzel bir kitap. Eğer fantastik kitap arayışı içindeyseniz ve bu seriyi okumadıysanız kesinlikle okuyun.
SEVGİLİ BLOGGERINIZ KİTAP MANYAĞI


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder