17 Haziran 2014 Salı


                                                                            
     YORUM

KEMİKLER ŞEHRİ
CASSANDRA CLARE


ARKA KAPAK YAZISINI KİTAP MANYAĞI YAZDIĞI İÇİN YAZMIYORUM ARKADAŞLAR.




 
YORUM

Evet arkadaşlar,bu benim ilk yorumum olacak.Ben Kitap Afacanı! İlk yorumlayacağım kitap KEMİKLER ŞEHRİ.

   Kitapların arka kapaklarına bakarak alanlara bir sözüm var. Bu kitabı arka kapağına göre almayın. Çünkü arka kapağında yazan yazı sadece 1. ve 2. bölümü kaplıyor. Her ne kadar kitabın tamamı bu olanlara bağlı olsa da kitabın devamında daha birçok şey oluyor. Özellikle sonunda büyük şok yaşıyorsunuz.Böyle şey olmaz ,nasıl olur diyebiliyorsunuz.En azından ben öyleydim.Yani bir insan anca böyle bir son yazıp insanı diğer kitabı okumaya zorlayabilir.
   Kitabın içeriğine gelirsek kitap gerçekten çok güzel. Sizi içerisine çekmeyi başarıyor.Ayrıca vampirlere,kurt adamlara karşı içinizde bir küçümseme doluyor.Çünkü kitapta onlar ^Aşağı Dünyalı^ diye çağrılıyorlar.
   Bence bir an önce bu kitabı alın ve okuyun. Çünkü gerçekten çok güzel!!

BU KİTABA PUANIM:
 
 
                                 BİZİ TAKİP ETMENİZ DİLEĞİYLE...
 
                                                                                       -KİTAP AFACANI-

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder