19 Haziran 2014 Perşembe
MERHABA ARKADAŞLAR!
Bugün resimde de gördüğünüz gibi Küller Şehri yani Ölümcül Oyuncaklar serisinin 2. kitabı ile karşınızdayız.
NOT: Bu serinin ilk kitabını da (kemikler şehri) yorumladık. Eğer aşağı inerseniz görürsünüz.
Eveeeettttt şimdi sıra meşhur 'Arka Kapak' yazısındaaaa...
ARKA KAPAK YAZISI
Vampirler, kurtadamlar, periler, gerçek aşk, ve aklınızı başınızdan alacak kadar heyecan! Ölümcül oyuncaklar can yakmaya devam ediyor!
Komada bir anne, dünyayı yok etmeye kararlı bir baba... Clary Fray kurtadamlar, şeytanlar ve gizemli Gölge Avcıları ile dolu ürkütücü New York yer altı dünyasına sürükleniyor. Geçmişi ile ilgili öğrendikleri yalnızca başlangıç. Şimdiyse dünyanın kaderi Clary'nin elinde. Yeni keşfettiği güçlerini ustaca kullanmayı ve asla kendisinin olmayacak bir erkeğe karşı hislerini dizginlemeyi başarabilecek mi?
Kitap Hakkında Yorumlar:
Vampir Avcısı Buffy hayranları bu seriye bayılacak! -publishers weekly-
Sevgili Edward ve Jacob, ikinize de tapıyorum ama haftasonu Jace'le olacağım. Üzgünüm! Sevgiler; STEPHENIE
-Stephenie Meyer-
Geldik asıl olayaaaaa... YORUMUM!
YORUMUM:
Şahsen bir Kemikler Şehri değildi. Ben bu kitabı pek zevk alarak okumadım... Ama şöyle bir gerçek var ki Kemikler Şehri'nin sonuna layık bir kitaptı. Bütün olay döngüsü 2. kısımda hareketleniyordu. Ben bu kitabı okuduktan sonra 3. kitabı hiçbir yerde bulamadığım için bir hafta boyunca kitap okumamıştı. Sonu çok heyecanlı değildi. Belki de Kemikler Şehri'ninki öyle olduğu içindir. Bilemiyorum.
Konuya geçersek !SPOİLERRRRRRRR VAAAARRRR!
Ben koyu bir Team Jace'im. Tıpkı diğer arkadaşlarım gibi. Ama bu kitapta Gerizekalı Clary'ciğimiz gitti Salak Simon'ın yanına! Ben burda cinnet geçirmiştim. Yahu Clary, orada JACE dururken sen ne haddine ezik Simon'ın yanına gidersin!!!
İşte ben bu noktada çok sinirlenmiştim. Yine sinirlendim!
SPOİLER BİTTİ...
Ben bu seriye bayıldım. Muhteşem bir seri. Şu an Türkiye'de 5 kitabı yayımlandı. 6. kitap yurt dışında çıkmış sanırım. Artemis'ten ricam -ki büyük ihtimalle olmayacak- bir an önce 6. kitabın yayımlasınlar! Ben 5 kitabı da okudum. Üçümüzde okuyunca farklı şekillerde serinin tamamını yorumlayacağız... Şu an ben 6. kitapta, Kitapperest 3. kitapta, Kitap Afacanı ise 4. kitapta! Yani az kaldı, merak etmeyin...
NOT: Siz de bu seriyi okumuş ve Team Jace olmuşsanız sizden ricam büyük harflerle 'TEAM JACE!' olarak yorum atmanız... Umarım Team Jace'sinizdir!
NOT: Stephenie Meyer'in yorumuna çok gülen ve beğenenler de Gülenyüz atarsa sevinirim. :)
GÖRÜŞMEK ÜZERE!
-Kitap Manyağı-
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder