Merhaba Arkadaşlar!
Biz bir kitap bloguyuz. Fakat anlayacağınız üzere biraz
farklıyız(bizli ek kullandığımdan dolayı anlamışsınızdır;).
Biz üç kişiyiz. Yani bu blog bir kitabı üç farklı şekilde
yorumlanacak. Hepsi ayı zamanda konulmayabilir fakat çok
da fark edeceğini sanmıyorum. Sizlere elimizdeki kitapları
kullanarak üç kişilik tek bir blogtan bir blog turu bile
yapacağız. Umarım beğenirsiniz.
Sevgili bloggerlarınız...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder