10 Haziran 2014 Salı


 Merhaba Arkadaşlar!


Biz bir kitap bloguyuz. Fakat anlayacağınız üzere biraz 

farklıyız(bizli ek kullandığımdan dolayı anlamışsınızdır;). 

Biz üç kişiyiz. Yani bu blog bir kitabı üç farklı şekilde 

yorumlanacak. Hepsi ayı zamanda konulmayabilir fakat çok 

da fark edeceğini sanmıyorum. Sizlere elimizdeki kitapları 

kullanarak üç kişilik tek bir blogtan bir blog turu bile 

yapacağız. Umarım beğenirsiniz. 

                                                    Sevgili bloggerlarınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder